دکتر احمد نیرمه رئیس دانشکده و مسئول برگزاری مسابقه در این خصوص گفت: مسابقه برنامه نویسی دانشجویی ACM  به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و هفته پژوهش در دانشکده فنی مهندسی مینودشت برگزار شد.

وی افزود: اعضای دو نفره تیم ها با استفاده از زبان برنامه نویسی C++ در مدت زمان 3 ساعت به حل مسائل پرداختند.

دکتر حسین حقیقت دبیر کمیته علمی مسابقه ACM، سرعت در پاسخگویی و حل بیشترین تعداد سوالات را از معیارهای موفقیت تیم ها دانست.

این مسابقات با اهداف، آمادگی برای مسابقات ACM منطقه غرب آسیا در تهران، افزایش دانش برنامه نویسی و تقویت روحیه کار تیمی و همچنین ایجاد انگیزه و نشاط علمی در بین دانشجویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این دوره از مسابقات 17 تیم متشکل از دانشکده فنی و مهندسی مینودشت، دانشگاه گنبد، دانشکده امام خمینی (ره) علی آباد، دانشکده فنی و حرفه ای کوثر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد، موسسه آموزش عالی شمس و موسسه آموزش عالی شرق گلستان شرکت داشتند که در مراسم اختتامیه از تیم های برتر تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است که در طی برگزاری این مسابقات دکتر حسین گلچینی ریاست محترم دانشگاه گنبدکاووس به همراه دکتر حشمت پور معاون محترم آموزش و پژوهش بازدیدی داشتند و بر استمرار حرکت های علمی این چنینی تأکید داشتند.